The sporthorse

Alla inlägg den 18 december 2012

Av stallkatten - 18 december 2012 00:18

Nu är det helt nya tider. Ekonomin är låg folk har lite pengar . Det ser glest ut på köpcentra jag besökt. Hur ska de klara sig? Annat var det förr då shoppade folk loss.
Trodde ej det skulle ändra sig så snabbt... Nu har vi downsizat till max
Thats it sparsamt och ok man vill inte ha tusen prylar längre . Enkelt och lättskött är ledorden idag.
Hur ska det gå för alla hästentrentreprenörer ? Det är tuffa tider nu ej som på 70 och 80-talet då köpte folk häst som tusan. Jag fick depp om ej hästen såldes på 14 dagar. Det var kul, det var lönsamt och jag levde på min hobby. Härligt!
Få kan leva och ha kul på sin hobby. Jag gjorde det och jobbade jorden runt. Idag känns det otroligt att det gick så bra . Tur man fick uppleva det. För dagens företagare väntar andra utmaningar. Tummen upp för de som lyckas.

Av stallkatten - 18 december 2012 00:16

Nu är det helt nya tider. Ekonomin är låg folk har lite pengar . Det ser glest ut på köpcentra jag besökt. Hur ska de klara sig? Annat var det förr då shoppade folk loss.
Trodde ej det skulle ändra sig så snabbt... Nu har vi downsizat till max
Thats it sparsamt och ok man vill inte ha tusen prylar längre . Enkelt och lättskött är ledorden idag.
Hur ska det gå för alla hästentrentreprenörer ? Det är tuffa tider nu ej som på 70 och 80-talet då köpte folk häst som tusan. Jag fick depp om ej hästen såldes på 14 dagar. Det var kul, det var lönsamt och jag levde på min hobby. Härligt!
Få kan leva och ha kul på sin hobby. Jag gjorde det och jobbade jorden runt. Idag känns det otroligt att det gick så bra . Tur man fick uppleva det. För dagens företagare väntar andra utmaningar. Tummen upp för de som lyckas.

Presentation


hästar till tusen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

thesporthorse

blogglista.se

blogglista.se

Blogglista.se

blogglista.se

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards