The sporthorse

Alla inlägg den 16 december 2012

Av stallkatten - 16 december 2012 23:17

Nu när det är kallt nära jul så har många full planering för paket julgran mm. Få tänker på att köpa ponny eller ny häst verkar det som . Fast vad kul att få en julklappsponny! Vilket minne en alldeles egen ponny att rida sköta och ha ett underbart liv med... Tänk så kul jag har haft med mina ponnyer under åren som gått. Alla turer i vit snö. Alla tävlingar ,alla mysstunder i stallet. Verkligen värdefull tid!! Idag är det mest mammor som ringer på annonser jag vill gärna prata med barnet om dess drömmar och önskemål och om de kan passa ihop. Allt är inte trofeer ,ett ponnyliv är mkt mer känsla glädje samhörighet saker som ej kan mätas i pengar. Jag föder upp ponnyer som ska passa in just på det... Att fungera ihop med en ung människa och vara formbar sund och ha massa power. Hur kul är inte det? Kan man få två individer älska varandra är det bara bäst! Tack för alla fina brev under åren som gått! Det har glatt mig fantastiskt mycket !! Varje ponny är en kanonpinny på sitt vis man minns de första stegen det lilla fölet tar vid sidan av stoet. Glädjen är mkt stor... Varje gång fortfarande efter 45 år!!! Unbelievable but true! Fler barn vill ha en fin ponny! Vi har så fina som kommer bli så bra när rätt köpare kommer Men när? En egen ponny är äkta glädje om man som förälder har den möjligheten. Vi håller tummarna

Presentation


hästar till tusen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

thesporthorse

blogglista.se

blogglista.se

Blogglista.se

blogglista.se

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards